idioter!!

Var ner och snackade om studier med studiecentrumet här i stan,är ju meningen dom ska hjälpa mig osv!!!!
Men vilken idiot jag fick prata med gaaaaah, hon fatta fan ingenting!!
De enda jag ville var att dom skulle räkna ut hur mycke poäng jag har och hur mycket som saknas för att bli undersköterska(har ju gått omvårdnad mem fattas lite sen är de ju andra kurser i dag än de va då).
Måste ju veta vad jag ska läsa för att söka till dom kurserna........
Gick där ifrån mindre klok än när jag kom.
Hon skulle skicka mina uppgifter till nån annan.
Jag hoppas att den personen är vettigare och kan hjälpa mig??!!

Börjar bli panik!!
Måste börja plugga nu för att ha en chans å få jobb sen..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0