GE MIG........

GE MIG EN SÄCK PENGAR.

Massa saker jag vill göra ju.........

jag vill åka till jonna!!!

jag vill på kryssning!!

Jag vill utomlands!!

Jag vill ha en 'träff' med Lina och sussi Å flera!!

Jag vill..........!!!!

Jag vill åka till stockholm,bo på hotel,grönan,strosa runt i gamla stan en solig dag!!!

Jag vill göra skojiga saker tillsmmans med mina älskade fina systrar<3

Jag vill ta med pappa på nå skoj,en resa eller nått!!

Jag vill ta med hela familjen(mamma,bröder,systrar,pappa,svärmor,svärfar,fannys kusiner,fannys fastrar) med  på nått skoj!!

Jag vill åka iväg med älskling på nått spännande äventyr med en aningens romantik :P

Jag vill göra massor!!!!!!!

Jag vill åka och hjälpa barn i utsatta Länder!!

Jag vill på safari!!

Jag vill uppleva naturen långt bort,vattenfall och allt magiskt som finns där!!


Jag vill även ha superkrafter så jag kan förändra vissa saker i mitt liv som inte får vara så!!

Jag vill vara smal!!!

jag vill vara frammåt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0