Falukalaset å annat babbel!





Jaha då har falukalaset dragit igång .
Alltid skoj när det händer nått i denna trökiga stad!!
Cruisingen är det som är först ut på detta jippo så skruttan har raggat runt med mormor å börje.
Karusell och bus med kusinerna har hon oxå hunnit med! :)

I morgon ska hon till morfar och sova.
Själv är jag sååååå kluven!!!
Dricka eller inte??
Känns ju lockande med en utekväll MEN är så jäkla drygt att vara bakis.......
Har ju öl hemma så får se vad som händer i morgon kväll.
Kankse bara går ut med älskling å tar EN öl å har myskväll<3
Eller så halsar jag i mig lite alkohål å svänger på mina lurviga.

Först ska jag då hem till mamsen och äta smörgåstårta för hon fyller år,känna och klämma lite på goaste Billy ska jag oxå göra :)




___________________________


Fick veta för nån dag sen att dom ska plocka bort alla som inte är undersköterskor,detta innebär att jag är arbetslös till hösten FY FAN!!!!!
Man har jobbat med skiten i många, många år och helt plötsligt är man inte värd ett skit å dom bara kastar bort en.....

Är så jävlla arg!!!!!!!!!


Måste ner och kolla vad och hur mycket jag måste plugga för att få fullständugt betyg.......
Måste ju börja plugga nu direkt om jag ska ha en minsta chans att bli klar i tid.
I värsta fall får ja ta studielån några få månader så vi klarar oss.
Ska ner i morgon och se hur det ser ut??
Om dom har öppet??
Annars blir det på tisdag.
Önska mig lycka till för jag vet inte hur man studerar.....är ju några år sen jag gjorde det!
_____________________


Fuck vad allt ska vara drygt!!
Pallar inte detta men vet inte vad fan jag ska göra,orkar inte bara se på!!!
Så jäkla besviken........



______________________




I stadsparken :)
Underbart väder i dag,sommar nu??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0