denna lång helg slut!!

Fredagen spenderades i dimman :P
Öldrickning och krogen.
Ganska skoj men inte helt haha,träffa en sååån dåre på krogen..........shit vilka dryg jävel men de va kul å driva med han!





Älsklinge å jag på väg hem,klockkan är väl tre halv fyra :P
solen på väg upp!
__________________


Lördagen vart lugn för mig :)
Inte lika bakis som jag brukar bli men en aningens sliten!
Kikade på änglagård tre,helt ok faktiskt!
Mathias drog på rockstad,öl å hårdrock !
Nästa år ska jag vara med en dag,är ju två dagar så han slipper mig den ena mohaha.

Fick besök av brorsan sent på kvällen å han hade läsk med åt mig,underbart när man är såååå där törstig :P




På söndag kom min gofis hem<3

Mötte upp systeryster med familj så fanny och lina fick åka karusell tillsammans :)
Skoj hade dom.
Lillkillen Billy sov mest skönt i sin vagn,fattar inte att han snart är en månad.
Vart tar tiden vägen??






skitungarna åkte denna,att dom våga!!?? :)


Toppen helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0