underbart men skit!

Jobb till 16 sen bad och grillning :)









Fanny å mormor vill inte va me på bild....

__________

I morgon sticker vi till rättvik,plaska i siljan,sola och sen blir de pappas goda mat<3
Och inte nog med det,är bortbjuden på grillning till kvällen.
Detta innebär att jag slipper laga mat på hela dagen i morgon

*skönt*



Måste se till och fixa nytt legg  (har gått ut för tre år sen....)för i augusti ska jag på kryssning så är det bara!!!! :)

 Jonna måste oxå hinnas med,får se om det blir över dagen eller om man ska sova kvar??
Dit ska jag vilket som !!!

Och om ca två veckor ska det hinkas lite öl med några tjekompisar,ska bli skoj :)
Synd bara att jag ska ta dom där jävla proverna dagen efter grrr!!
(påverkar provresultatet om jag dricker alkohål....)
 
vecka 30 sticker  vi på stugsemester, ska bli så mysigt.

*ÄLSKAR SOMMAREN MED ALLT SKOJ SOM KOMMER MED DEN*

Så mycket mer att göra än på vintern!
Trivs inte med frost i håret,förfrusna fingrar, piskande stormvindar och yrande snö !

________

Fy vad jag avskyr egotrippade männinskor som alltid bara ser till sig själv!!
Hör endast av sig om personen i fråga behöver något......
kan aldrig ge utan bara tar.....

varför bryr jag mig ens??
Men är väl inte lika'kall' utan bryr mig om andra helt enkelt....... även om vissa fan inte förtjänar det.....


Sen är det ett mysterium hur folk ska bortförklara,krångla och återigen vara ego??

Blir bara så less......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0