söndag!äntligen......




Jaha bacillerna anfaller igen! :(

SUCK.....

Är ju bara två veckor sen jag var dålig....
Ont i skallen,hostig och känner mig allmänt kass.

Är ledig i morgon sen jobb fem dagar så bara hoppas man inte blir sämre.

I går grillade jag med pappsen,syskonbarn,syskon å deras andra hälfter.
Fanny var hos kusinerna å faster Helena och busade hela dagen.
Åkte ut och hämtade henne på eftermiddagen sen drog vi till gullnäs.
Bad och lite fiskning vart det :)



Buskusinerna<3
Fanny va så glad att hon fått åkt å lekt med Emma och Nellie!! :)



Storfiskaren där längst ut<3


Hej då mamma!!






Fick ju aldrig veta hur mitt betyg såg ut med poäng och så..........
Va till arbetscentrummet för fyra veckor sen å dom skulle kolla upp det....
Tog saken i egna händer å skickade ett mail till hon som har hand om det,tog 10 minuter så hade jag fått svar.
Skrattretande!!!

Är 500 poäng som fattas så bara sätta igång och plugga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0