lite babbel som alltid :)

I dag medans jag slitit (haft det super lungt.....men ändå :P) och jobbat har älsklingen varit på lugnet med fanny och hennes kusin Emma :)
Dom har busat massor och haft jätte kul,synd bara att solen inte behagade visa sig en aningens!!
Nu sussar dom sött båda två<3

Shit vad panik jag börjar få :(
Vad ska jag jobba med???
Så jäkla svårt när man inte vet vad man vill!!??
Hade jag bara haft en gnutta vetskap om vad jag vill göra så hade ju det underlättat........
Ska ner nu i veckan och höra va fan som hände med kollen på mitt betyg,ha gått fyra veckor nu!
Inte kan de väl ta sån jävla tid att kolla över vad jag behöver för kurser....

Starta eget??
Ja visst!!
Men vad??

fan inte lätt det här....
Orkar inte gå hemma utan jobb heller då blir jag ju nervig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0