måndag,mer död å jobb.........

Vaknade första gången vid kvart i sju,väckte min trötta busunge som blir sååå arg varje morgon hon blir störd i sin tunga dvala haha
Värsta surisen på morgonen ..............
Undra om hon brås både på far och mor sin????!!!!
Själv hade jag tid för blodprov å skulle även kolla blodvärdet som inte va så där jätte mycke bättre :(
Fortfarande väldigt lågt så bara fortsätta knapra dom djävulska järntabletterna :(
Antar att dom andra proverna såg skapliga ut för dom har inte ringt under dagen och det innebär att jag kan fortsätta med den vanliga medicineringen.
Hoppas jag nu slipper ta prov på några veckor för jag hatat!!!

När ja kom hem en timme senare så bäddade jag och älskling ner oss,sovmorgon i lööööv it!!
Hade lite planer för dagen men dom raserades när jag vart bokad på jobb 12-16 inge långt pass men trök å få bokningen 20 minuter innan man ska dit.
Men jobb är jobb så de behövs :D
På kvällen tog fanny och jag en promenad, en skapligt lång å skruttan gick hela vägen själv<3
Vissa stunder under arga protester som fick förbipasserande tanter att le lite extra.
Humör har hon allt min lilla skatt, även detta ärvt av både moder och fader !!! ;D









Hittade en död fågel när vi va ute å gick.

Jag:   den sover nog??
Fanny :  nej den är död mamma!!!
Jag:  ja kankse det,när man blir gammal så dör man och flyger till himlen....
Fanny: men mormor är inte gammal!!

Dom är så härliga i sitt tänkande<3

Vi har närmat oss döden ibland när hon sett nått Djur som har dött,tycker det är bra att man kan pratat om allt.
Bra om man har en 'naturlig' vetskap om detta jobbiga som kallas döden.
Vi brukar besöka kyrkogården ibland........ Mathias bästa vän gick ju bort en månad innan Fanny föddes.....
Har visat kort på honom för skruttan å försökt förklara vad vi gör när vi är vid hans grav.
Inte lätt detta å hon är ju bara tre år.
Men lite förstår hon även om hon inte förstår helheten.



__________________


Fan jag fattar inte???
Hur vart det så här???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0