Utan el,hosta och bus!!!

I går sov Lina hos Fanny,dom busade och hade jätte skoj :)
Enda minuset var att min karl här hemma höll på med nått jox(skarva sladdar å lite sånt) han stängde av elen å sen fick vi bara igång hälften :P
Slutade med att securitas kom hit och fixade nån säkring i källaren haha.
Jag skämdes men ungarna tyckte det var superskoj när det vart mörkt!

Var väl lite orolig över sovningen för när Fanny sov hos Lina var hon vaken till ett ,nyfiken som hon är.........
Men dom somnade som små änglar vid  halv nio.<3
Fanny började få hosta igår kväll så natten vart lite jobbig,hon fick sova inne hos oss så hon inte väckte den andra busungen med sin hemska hosta.
Självklart var det mot hennes vilja för hon var jätte ledsen och ville sova  hos Lina<3
I dag är hon  hostig och  förkyld men inge feber!

Vi hade ju bestämt att tillbringa dagen på leklandet(millis,jag busungarna och min mor).
Var lite kluven om fanny skulle orka men beslutade att åka upp,hon hade ju ingen feber å har det inte nu heller.
kul hade dom där uppe men syntes att Skruttan inte mår bra:(
Envis som hon är vägrade hon åka hem så vi var då där några timmar.
Nu blir det vila å mys i soffan resten av kvällen<3


''HÅLLER TUMMARNA ATT HON INTE FÅR NÅ FEBER OCH ATT DEN DÄR HEMSKA HOSTAN FÖRSVINNER!!!!!''

Planerna är ju att hälsa på pappsen och mina systrar i morgon men avaktar å ser hur det blir med sjuklingen??!!
Är hon pigg tar vi bussen till rättvik så får mathias hämta oss när han slutar jobbet :)


<3<3<3

stökigt värre :P

Filmtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0