tragiskt som fan!!!!!!!

Lördagen bestod av ett impuls besök hos en av mina bästa vänner från förr........
Livet delade våra vägar och hon hamnade i knarkträsket,tragiskt som fan :(
Hon har en son som jag tog hand om mycke när han var lite så han kommer alltid betyda lite extra<3
I allfall så hamnade vi hemma hos henne...........å ja vad finns det att säga!!??
Hon såg inte kry ut,alldeles grå och jätte smal :(
Tror hon håller på med nått fortfarande??!!
Hon hade sin son där å det var jätte skoj att träffa han efter alla år :)
MEN så jäkla synd om han!!
Inte lätt att hans älskade mamma är i det skick hon är........
Lägenheten såg ganska hemsk ut,hål i alla dörrar,skitigt å stökigt.
Köksväggen var som en ful graffitivägga med hål å bortriven tapet.
Från en skrubb lyste det ett konstigt sken,är hundra på att där inne gömde hon odlingar och annat som har med knark att göra!!!
Mathias va oxå med å han sa att en av hans polare som höl på med odlingar för många år sen hade samma sken på sina lampor.....
Ja mena va fan skulle hon annars gömma där inne????
Fanny tyckte det såg fint ut(skenet) så sonen tänkte öppna dörren in dit men då fick 'min vän' panik och började skrika åt han, plus att dörrren var förbommad.
Hon var livrädd att vi skulle se vad hon dolde!!!!
Vägglöss hade dom oxå haft........
Kan säga att jag kände mig skitig och tom i hjärtat när jag gick därifrån :(
Hemsk att sonen är där hemma sammtidigt som det finns sån skit där!!!!!


Gör ont i mig att det gick som det gick med henne........


Kommentarer
Postat av: Emma

Men det där ska du ju anmäla till soc!!! Tänk på pojken i första hand!

2011-01-09 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0