söndag DÖDEN å tvätt

I dag är det tråkiga söndag!!
Tvättdag hela dagen lång då vi har stora berg med tvätt!!
Tar ju så lång tid eftersom våran snåla hyresvär bara låter oss ha tillgång till en liten tvättmaskin som ett tvåvånings  å ett  trevåningshus ska dela på.......

Fanny är fortfarande hostig men ingen feber,hon vill ut å leka men mamma är dum och låter henne vara inne.
Hon förstår inte när hon ska ta det lungt.........hon busar tills hostan får henne att spy:(
Tror även hon får skippa dagis i morgon,vi får se??

Hon har fått en liten hund(som skäller,spelar melodier och man kan föra över musik från datorn till den).
Hon kom och sa att jag skulle ta kort på den för hon hade satt hårspnnen i örona på den haha så här kommer några bilder!!



_____________________




Känner i bland ett hugg vid hjärtat.
Törs inte kolla livrädd som jag är att det ska vara nått allvarligt,vet hur dum jag är!
Bättre att kolla i tid än när det är för sent......
Men är livrädd!!
Tankarna på hur nära döden ja va med alla mina proppar i båda lungorna får mig att rysa......
Tänk om???
Tänk om jag INTE åkt in och väntat några dagar till??
Hade det varit för sent??

Hade jag inte funnits nu??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0