skrapar på ytan.....

Är så orolig över vissa saker som har med jobbsituationen att göra!!!!
Olika saker som kanske kommer förändras........
Lite smått ont i magen :(
Fan vad jobbigt det är att inte veta hur det kommer bli!!
Vet att jag borde sätta mig och skriva ihop ett cv å börja söka jobb,vet bara inte vad jag ska pyssla med???
För stunden trivs jag där jag är,inget jag vill göra jämt men funkar bra nu om man bortser från 'vikarieförmedlingen'.
Sjukt blyg å självförtroendet  på bott!!!!
Är ju sån jävla dryg kontroll männinska.......... så har jag inte koll på läget eller känner mig 'trygg' blir allt åt helvete!!!:(
Där jag är nu tror ja inte många uppfattar mig som blyg men är ju för att jag jobbat så länge där,känner mig 'trygg' å vet vart jag har dom flesta!
Hamnar jag i ovana situationer tappar jag helt fotfästet å blir som förlamad,tappar all handlingskraft å törs knappt öppna käften......
Hatar att jag är så här!!!!!

Trivs inte med mig själv alls för stunden.
Vill inte vara den jag är ljust nu!

Tur jag har Fanny och Mathias,dom får mig att orka<3


Vissa saker ska jag ta tag i nu!!!!!
Nu blir det förändring!!!!!!!!!


Nervig för en annan sak är jag oxå.......


Kommentarer
Postat av: Eskilirene

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-10-10 @ 15:32:01
URL: http://eskilirene.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0