skit dag!!!

I dag har varit en riktig skit dag!!
Vaknade på fel sida å känt mig arg å sur mest hela dagen :P
Vart en snabbis  till leklandet så fanny fick busa av sig sen har det inte hänt så mycket mer än en långpromenad!
Frussen men en aningens gladare :D
Nu bara en natt kvar sen vet man hur mycket eller snarare hur lite som rullar in på kontot.
Allt går väl till räkningar i vanlig ordning,aldrig får man nått över så man kan hitta på nå skoj!!
Längtar till helgen när Jonna kommer :)
Lutar åt en utgång på lördagen å lekland på fredagen.
Om inte planerna är ändrade???


Har en tand som jag vet de är hål i sen två år,hålet har varit litet men nu tror jag snart det är dags för en lagning,smärta!!!
Å mera utgifter!!
Hatar att gå till tandläkarn :(
Han jag har nu är sååå jävla hårdhänt 'snyft' inte bra när man är så rädd som jag är........
Få se om jag lyckas byta tandläkare innan det är försent å man ligger där i stolen stel av skräck å massa sprutor,borrar å annat skit i käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0