Promenad!!

Fanny å jag tog oss en lååångpromenad,skönt med hela 4 plus!
Nästan så man känner vårkänslorna börja bubbla haha.
Skruttan tyckte dock att det var mindre skoj,ville ju till lekparken så vi avslutade där.
Hon var jätte duktig och gick nästan hela vägen men gnällde en hel del<3

Fan sitter här och väntar på att det ska komma lite sms bokningar från jobbet........
Har alldeles för lite timmar denna månad :(
Fick hela fyra timmar på torsdag grrr
ja ja bättre än inget men vill ha mer!!!!
Vi har så mycket att spara till nu å massa dryga utgifter så ja vet fan inte hur vi ska få det hela att gå ihop!!??
Sen är det jätte många i familjen som fyller år på löpande band.......
Presenter å ännu mer utgifter när man inga pengar har :(
Klart jag vill ge när nån fyller men känns så jobbigt när man knappt kan betala räkningarna :(

Kryssning att spara till.
sommarsemestern,å det är ett måste att spara till!!
Tandläkaren som både jag å mathias ska till å jag vet att jag har ett hål,har inte behövt lagat det på några år men nu börjar det göra ont så denna gång kommer jag inte undan.
Lägger undan lite till bilen varje månad för man vet ju aldrig när nått pajar.......
Ja de va lite av utgifterna men många mer har vi!!

Lite bilder på min underbaring<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0