Nyår!!!!

Nyår firades här hemma med mig,Mathias,några polare till han, ,våra bröder och Fanny så klart :)
Helt ok med käk,raketer å lite gott att dricka.
Fanny ville klä sig fint en sån här kalas dag som hon själv sa<3
Vi var ut vid 8 tiden och smällde upp våra raketer,fy fan vad det snöade!!!!!
Fanny tyckte det var läskigt men fint med rosa och lila raketer haha
Hon höll sig vaken till 20 över tolv,hon la sig vid nio och kollade på film å sen kikade på hon på alla raketerna genom fönstret vid tolvslaget.
Själv kröp jag ner hos henne halv ett men medans jag gick in på toa för att tvätta av mig kvällens smink passade hon på att somna.
Resten av sälskapet kalasade vidare till fyra snåret.
Men jag hade nog mysigast som fick ligga med min skrutta å mysa<3


Kvällen i bilder!!!




snöa massor!!!!

Min älskade skitunge<3





Trött<3
MAMMA OCH PAPPA ÄLSKAR DIG MEST!!!!




Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Nu är de frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/fragestund.html

2011-01-02 @ 21:55:07
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0