lördgas svammel!!!

Skööööönt med lång sovmorgon :)
Hörde att Fanny somnat närmare halv ett :O
Trött å gnällig när hon kommer hem sen haha :P
Hon är innen i nån period å har jätte svårt att slappna av och somna på kvällarna,hon är livrädd att missa nått.........upp och kollar oss hela tiden!
Säger åt oss att gå och sova.
De är dricka,kissa,dricka,dricka,tråkigt att sova,leker i smyg,dricka,gammalt vatten göra nytt,dricka,kissa å ja ni fattar så ser det ut varenda kväll.
Så kan tänka mig att hon hade svårt att somna hemma hos millis,nyfiken som hon är låg hon vaken ända tills dom gick och la sig.
Skitungen min<3

I dag är det lördag,funderar på en snabbis till borlänge??
Vi får väla se.

I morgon jobbar vi kväll båda två så natte(fannys faster) erbjöd henne att sova där å mysa lite.
Hade ju varit toppen men sen kom jag på att hon börjar ny avdelning på dagis på måndag så de får väl bli fastermys en annan gång :D
Det löste sig i allafall för Madde hennes andra faster kunde ha henne tills vi slutar.
Sen på måndag då är det kalasdax för fannys kusin fyller år,6 år fyller hon........fan vad tiden går fort!!!!
Kommer ihåg i början när jag och mathias träffades då var hon bara ett knytte ju, å nu stora tjejen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0