jobbigt!!

Fan vad rastlös man blir av att bara gå här hemma 'arbetslös' å vänta på jobb sms!!!
Måste ta tag i det här,fundilera ut vad jag vill bli när jag blir 'stor'.
Ska man plugga vidare??
Vad ska man söka för jobb???
Hade det inte varit för mitt självförtroendeå alla mina nojor skulle allt vara så mycket enklare!
Livrädd att sätta mig i 'skolbänken' helt själv utan nån jag känner!!
Hatar att vara så här :(
Tycker det är jätte skoj å träffa nytt folk men är ju sååå 'feg' är jag i situationer jag inte är van vid blir jag förstenad å får inte fram nånting :(
vet att folk inte förstår!

Å dom som känner mig säger jämt.......

''Du blyg ne de tror ja inte!!''

Jag är ju inte blyg jämt bara när jag blir väldigt osäker!!!!!

Ne skitsamma nu har jag svamlat klart å ska krypa ner under täcket med min älskade skitunge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0