gör ont!!!!

Jag fattar inte????
Få mig att förstå vad jag/vi gör för fel??
Säg vad fan det handlar om för jag känner mig som ett frågetecken!!!
Jag känner mig arg och ledsen,gör så ont i mig när Mitt allt hela tiden blir bortprioriterat!!!!
VARFÖR betyder hon mindre??
För det verkar då så.............


Jag fattar verkligen ingenting,man hör och ser saker sen förnekas det,va fan jag ser ju allt med mina egna ögon..........


det känns så ledsamt att det är så här!!!!


För mig är alla viktiga!!!!


____________________________




Trodde att blod va tjockare än vatten men har förlorat en syster å kan inget göra åt det!!
För mig kommer du alltid vara min lillasyster men ditt betende vänder jag mig bort i från!!
älskar dig ändå.......
Sen vet jag att ja inte betyder ett skit för dig......


En familj ska hålla ihop men de är sprickor både här och där...........


Eftersom jag själv inte haft så mycke kontakt med släkt å familj under min uppväxt betyder det så mycket för mig att Fanny får växa upp med farmor/farfar,mormor/morfar fastrar,mostrar,farbröder,morbröder och kusiner!!<3

FAMILJEN FÖR MIG BETYDER MYCKET<3

DÄRFÖR GÖR DET SÅ ONT ATT DET ÄR SÅ HÄR :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0