fredags mys utan barn<3

Haft Millis här nästan hela dagen å jag stoltaste mostern fick känna lilla mini sparka<3
Mys!!!



FINA SYSTER<3
I VECKA 24!


Barnlediga är vi oxå denna fredag.
Busungen sover hos millis.
Blir nog inte så lätt att få dom  att somna haha.
Inte Fanny i allafall!
Lina somnar nog före??

Mathias å jag har varit på kinaresturang,göttans å myspys,bara vi för en stund............
Ända tills det ramla in ett helt fotbollslag med vuxna och barn.
Dom väljer ett långbord brevid oss å där var det slut på lungnet!!
Ungar som gapa,vuxna som var mer fulla än nykra!
En unge stod å vråla högt som fan 'pappa är dum i huvudet' om och om igen....... inte nån reagera på en bra stund....
Hade det varit min unge hade han åkt ut å hem i säng!!!

Nu fortsätter vi våran fredag i soffan med film(rysare hoppas jag!!??) å lite godis :)
Toppen fredag<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0