Fan vad duktig jag är!!!!

I dag fick man äntligen se Helenas (med familj) nya lya,superfint :)
Emma fyller ju år i dag så vi har varit där och kalasat.
Fanny fick vara kvar för vi drog tidigare(mathias skulle jobba å jag passa på att pyssla lite här hemma)
Skönt at vara helt själv en stund!!!!!
Fick äntligen fingrarna ur röven å fixat med fannys kort,har ju inte framkallat sen hon var 1.5 plus att jag hade världens bunt med blandade kort som nu är sosrterade och sitter där dom ska.....i allbummet :))))
Så stolt över mig själv haha
Har ju dragit på detta i 2 år................

Nu kan jag framkalla nästa bunt å fortsätter ja så här är jag ju snart i fatt, å jag lovar att jag INTE kommer strunta i framkallningen nå mer!!!



Promenad igår.

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0