Ångest!!!!

Ångest så det bara skriker om det!!
Vill bara försvinna........
Denna gång vart jag alldeles för full!!!!
Första delen av kvällen var super skoj,massa folk å mycke skratt :)
Toppen att samla några av det 'gamla' gänget<3
Både jonna, min tant sussane och Lina va här.
Trodde aldrig vi skulle va tillsammans igen.......
Önskar vi kunde träffas oftare!
Helt sjukt att livet splittrade våra vägar,vi som alltid höll ihop!
Men vi är lika usla alla tre att hålla kontakten :(

Mot 12 tiden var malin full som en kastrull,kommer knappt ihåg nånting bara små minnesbilder :S
Skämde väl ut mig på krogen kan jag tro!!??
Va inne hos grannen för jag hade inga nycklar hem och mina kära sambo hade låst in sig.
Slutade med att en annan granne öppnade porten åt mig sen måste jag bankat satans jävla hårt på våran dörr i hopp om att Fyllot där inne skulle vakna......
Skärsår i handen å krossad ruta :(
INTE BRA!!!!

Fan denna ångest!!!!
Känns som jag inte får luft!

Många många år sen man vart så här full å kände denna hemska pissiga ångest!!!!

Ja skoj att halva kvällen vart lycka i allafall :P
Nu ska jag bara gömma mig i några år innan jag vågar visa mitt nylle ute.......
Kan ju alltid hoppas att jag inte var allt för odräglig!!??
Eller att alla andra var minst lika fulla så dom inte minns mig haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0