VILL HA SOMMAR Å GLATT HUMÖR!!!

Är inne i en sån där period då man bara är rastlös å allt känns blääääää!!
Men allt kan ju inte vara på topp jämt,eller???
De kryper i skinnet på mig!!
Längtar till sommaren,bad,sol,svalkandel vindar när det hettar på en aningens för mycket,grillning,glatt humör å allt bara känns så där jävla bra :D
Men vi är ju på väg,inte sååå långt till våren....försöker muntra upp mig själv... :P

Nu ska jag ta upp min skitgris ur badet<3
I morgon blir det dagis för henne,behöver leka av sig en hel del efter denna vecka hemma(hon har haft sån hosta så hon knappt kunnat göra nånting ).


Bilder på mittbusfrö och Lina som varit här och lekt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0