rastlös!!

Promenad med millis,skönt!
Har man det gjort för i dag :)

Tog mig även  i kragen och rensade en hel del,har gått igenom alla 'viktiga' papper.
En hel säck med skräp vart det.
Kan lova att det var väldigt längesen man gick igenom alla dessa papper man smalat på sig i vartendaste litet hörn haha(försäkringar,lönespec,kvitton å gudarna vet allt!!)

Känner mig rastlös och nevig som fan!!!
Måste ha jobb!!
Har bara 7 dagar denna månad och det är  på tok för lite!!! :(
Har setat och kikat på utbildningar och olika kurser,en hel dljungel att ta sig igenom innan man hittar det man söker!

Är  lite kluven för helgen???
Några polare från jobbet tjatar om att jag ska vara med ut på lördag.
Men är jag mogen för det efter min förra fjortis fylla?? tror inte det!!
Haha ne då inte bara det som spelar in,va fan vet ju att jag inte varit så full på många,många år.
Drack sånt jag inte brukar och jag lovar 'JAG HAR LÄRT MIG aV MITT MISsTAG!! Bara öl hädanefter,INGE häxbål ;P'
Visst hade det varit skoj men måste ju först kolla om jag får jobb??!!!

Blir tårtkalas tidigare på lördagen för Lina och Niklas har ju fyllt år,Fanny är superglad att hon ska få leka med kusinvitamin och Lina<3

Och i morgon vankas det leklandet,var ju ett tag sen så det längtar hon så klart oxå till.
Bara hon håller sig frisk nu då??
Näsan rinner och hon har börjat hosta.....

Kort som alltid!


Morfar va ju här igår<3

Tokar sig<3

Min lilla skrutta har lärt sig skriva F <3



Vill åka till jonna och hälsa på henne snart !
Tänk vad skoj om vi bott närmare varandra!!!

Måste även styra upp nått med Lina och Sussi :)
Vill att vi ska hålla kontakten...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0