Max och saga fick möta ondskan kyla <3





Alla........ eller dom flesta i allafall känner väl till hur Saga ock Max fick möta ondskan<3

''De så kallade arboga morden''

Två små oskyldiga barn som får ge livet till för att en männinska är förblindad av svartsjuka och hat......
En männinska som bär ondskan inom sig!!!
Man måste vara riktigt ond och kall om man kan se in i ett barns oskyldiga oförstående ögona och slå det till döds.
Tårarna rinner  och jag känner en smärta i bröstet som gör så jag får svårt att andas när jag tänker på all denna ondska Emma,hennes två små änglar , Emmas sambo å alla dom andra runt omkring fick möta<3
Dom måste vara så otroligt starka som håller ihop och nu är välsingande med ett nytt litet mirakel.
Emmas sambo måste känt sig så hemsk??(jag utgår nu från mig själv,om det hade varit mitt ex som gjort detta mot mig/oss min älskade Fanny)
Jag menar med tanka på att det var hans  kortvariga flirt som förföljde dom som en skugga och tills sist stod där framför Emma och sedan tog hennes älskade barn ifrån henne......



*Hade han aldrig träffat henne hade detta inte hänt*
Dessa hemska skuldbelägna tankar måste förföljt honom dag som natt.
Han ska inte anklaga sig själ....... för detta hemska är det bara tyskan själv som står för!!
Men vem som helst skulle väl anklaga sig själv om man var i hans situation!!??
Hade han inte träffat henne så hade dessa små barn i dag varit vid liv ???
Kan bara ana mig till hans mörkaste tankar.....


Ondskan själv...

Hur kan denna männinska se  nån i ögonen efter att gjort detta brutala,hemska mot Lilla Max och Saga och deras mamma???
Hur kan hon sitta och le som inget har hänt??


''Saga och Max jag hoppas ni har det bra och busar för fullt där upp bland dom mjuka molnen.
Att ni ibland tittar till eran mamma ,pappa ,bonuspappalillasyster och alla andra som står er nära.
En dag ska ni alla vara tillsammans<3''

Anledningen till att mina tankar snurra för fullt om ljust det här är att jag läst boken
Varför gråter inte Emma?


Det är hon själv som varit med och skrivit den.
Man får följa med och dela hennes verklighet runt allt det hemska som hänt,rättegången,hur hon kämpar med att minnas det hemska brottet och hur hon med kärlek skriver om sina änglar<3

__________________

Det finns så mycket ondska i våran värld.

MAN SKA TA VARA PÅ VARJE SEKUND OCH LEVA LIVET FULLT UT
MAN VET ALDRIG VAD SOM KAN HÄNDA ELLER NÄR??
ÄLSKA ERA NÄRA OCH TA INGET FÖR GIVET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0