Skit dag!!!

Långpromenad,kollat med studier......massa frågetecken som jag snart hoppas löser sig...,förkyld skruttunge......
De var denna dag det!
Nu lägger jag mig å drar täcke över huvudet!!
Känner mig nere....





Älskar min lilla familj mest<3




______________


Trodde det skulle bli bättre,men känner inget från din sida :(
Hoppades väl på nått som inte fanns......

______________


Hatar att jag jämt ska vara så snäll.....
Att jag ska bry mig så mycket om alla......alla skiter ju fullständigt i mig!!
Behöver 'nån' nått så vet dom.......vi frågar malin.....hon ställer ju jämt upp!
Gaaah när ska jag lära mig???
Man ska tydligen vara iskall och bara bry sig i sitt eget!

Nu menar jag så klart inte ALLA men MÅNGA!!!
FÖR MÅNGA!!


Fick då träffa Ingela en snabbis,skoj längesen nu!
Kanske blir en fika på fredag om jag ej fått jobb??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0