rörig dag!

Denna dag vart inte som tänkt!!
Har pysslat med allt möjligt SAMTIDIGT,tvättat,lagat mat två gånger,kutat runt på stan för att hitta nånting till allahjärtans dag i morgon(vi har bestämt att inte köpa nått men ville ge nått litet från Fanny!)Gjort tårta,dammsugit roat lillskruttan som varit på riktigt surhumör men det har ju jag med så vi smittar väl varandra! :P
Fixade ett kort(gjort ett själv med scrapbooking saker)till min mormor som ska läggas in för nån undersökning på lassarettet i morgon,hon har julklapp med till fanny så måste väl ordna så vi kommer dit......
Sen ska jag vara barnvakt åt Lina så får se om vi åker upp allihopa eller om jag stannar hemma med lina och Min mor tar med fanny upp,är ju bara en snabbis så Fanny å Lina hinner nog busa en stund :)
Ja det visar sig hur det blir, vet ju inte riktigt vilken tid mormor kan ta  emot heller????
Sen var ju planerna att vi skulle laga litte gott här hemma för det är ju allahjärtans dag som sagt,vi är ju inte så där väldans romantiska av oss men lite god mat å mys är ju aldrig fel!

Har även köpt nån liten sak till Fanny <3


Ligger för stunden i soffan,yr och jävligt trött men ska snart släpa mig upp för att göra klar potatisgratängen vi ska mumsa på i morgon :)


Denna vecka ska jag då se till att jag vet hur,var,när jag ska läsa upp medicin b!!!!!!
Måste fixa detta nu!


Tårtan!



Hoppas morgondagen blir bättre än denna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0