rockstjärna och bad :)





Jag är så jävla trött på snö!!!
Det bara vräker ner,verkar inte som det finns nått stopp..............?????
Jobba i dag var ingen höjare :(
Snöstorm med orkanvindar,man fick nästan gå baklänges i bland haha.
Så nu ska det bli  skönt att vara ledig till tisdag kväll.
Ännu bättre hade det varit om min andra hälft oxå varit ledig men nu får de bli tjejkvällar här hemma för han jobbar delade turer hela helgen(7-13 ledig tre timmar sen 16-21)massa mys ska jag och fanny ha<3
I morgon är det ju dags för kalas, det första börjar 13.00 och slutar 15.00 då det andra börjar.
Är ju maskerad på första så hon ska vara rockstjärna :))))
Den klädseln passar ju även på det andra kalaset.
Finns ju inen tid att svira om utan bara åka från det ena till det andra.
Hade ju funnits massa skojigare saker att klä ut sig till men då hade det ju sett lite skumt ut när hon kommer på Nellies kalas.
Så rockstjärna fick det bli.

Efter allt kalasande ska vi hem till mammsen(ingen hemma där) och ta oss et bad.
Ett varmt skönt bad!!
Fan vad jag har längtat efter det,jag älskar ju att bada så det är så jäkla trökigt att bara ha dusch.
Har inte bada sen vi flytta fgör 8 månader sen så det ska bli så jäkla nice :D

Bilder på min stjärna<3



Halsbandet vi gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0