oj nu vart de jobbigt å känsligt!

::::::::::::::::::::::::::::::

Tankarna snurrar!?
Detta kan bli början på det som en gång va om du i hjärtat är ärlig???
Känns konstigt.....
Jag är både glad,förvirrad och arg över allt som hänt.
Måste få lite distans till det hela.
Törs inte hoppas på för mycke.


''ÄR GLAD ATT 'VI' INTE GAV OSS DENNA GÅNG UTAN ATT DU SJÄLV FICK INSE!''
OM DU NU INSER???

:::::::::::::::::::::::::::::

I dag har vi varit och kollat på sparkracet,mossan min hade ju varit med och byggt en.
Härligt soligt väder men en aningens kallt.
Va även ner på stan en snabbis och efter det tänkte vi gå ut och äta men vart aldrig så........
På eftermiddagen tog vi en härlig prommenad,en välbehövlig sådan!!!

Fick se min systerdotter en snabbis.... å som jag saknat de lilla knyttet som nu börjar bli stor<3


Aj aj ja,börjar känna av hålet i min tand mer och mer :(
Jobbigt för mig och jobbigt för plånboken!!!!
Vill inte,skakar av bara tanken på skräcktandläkaren  buuuuhhäää


BILDER










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0