lördag,stulen väska å super trött

Nu är den  kvällen äntligen här!!
Har längtat sen jag släpa mig upp ur sängen i morse :P
Jobbade 7-16 sen handlade vi till kvällens lördagsmys!
Fanny å Mathias ville käka pizza men jag nöjde mig med en sallad.
Inget snask på hela veckan,inte ens i går.
Normalt brukar vi tjuvstarta helgen på fredag med massa göttans men dom tiderna är förbi!!!
En kväll i veckan räcker ,fan måste ju få bort några kilo!!!!!
Promenader har jag ökat på med oxå,är nöjd över mig själv för jag är en riktig latmask och godisråtta.

Dagens goda gärning har vi oxå hunnit med.
Mathias hittade en väska å där i låg det legg,körkort,nycklar å massa annat(inga pengar för den var rensad på allt med nå värde)
Hittade ett nummer på en lapp som jag ringde........i andra änden av luren möttes jag av en överlycklig tjej!
Visade sig att hon haft inbrott i bilen......
Åkte och mötte upp henne så hon fick tillbaks det som fanns kvar :)

Visst pengarna var borta men allt annat fanns kvar! :)))


Nu ska jag hämta tecke och bädda ner mig ordentligt,ska bli så skönt för jag är supertrött.
Ska se sista avsnittet av The walking dead,skit bra serie!!!
I lööööv it!!






Nya glas,nya kaffekoppar och nya ljus stakar :D


Fan borde lärt mig men blir i allafall ledsen å besviken.......


Vissa betyder visst mindre än andra.....(inte mig jag syftar på)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0