lite kort å en massa svammel!

Ledig(arbetslös) i dag,var till millis å kika på när hon gjorde tårtor.
Hon har nu bara två dagar kvar på jobbet sen är hon fri!
Bara å vänta och boa tills den lille kommer :)
Som jag längtar!<3
Å jag är såå avis på henne,hade järna bytt ;P

Så tråkigt att man missat hela Cindys första år :(
Men hon finns i mina tankar hela tiden å jag längtar efter henne!!!

Ska strax slänga in lite takakor i ungnen,super gott att få mumsa i sig lite nybkakt om nån timme.



Fan vad trött jag blir på en del!!
Fattar liksom inte vad det är??!!
står som ett gapande frågetecken å tankarna snurrar,hur kan en del vara så själviska??
Hur kan dom bara skita i allt??
Så trött på mig själv att jag plågar mig med allt och tar åt mig!!
Om jag bara kunde släppa detta å bry mig i det som är viktigare!!
Men alltid tar jag åt mig!! :(
Fan vill ****att det ska va så här så visst..
Bara så sjukt tråkigt!!!!!!

Ska börja skita i allt å alla å bara bry mig i mitt eget!!
**Trodde bara att folk brydde sig i varandra**
Hur jag än försöker så är det utan restultat.......


I helgen är det jobb för mannen från morgon till kväll så jag å fanny får rå oss själva<3
Hoppas på att vi får va hos mamsen en kväll å ta oss ett bad??!!
På lördagen blir det lite stressigt för då ska Fanny på två kalas,det ena mellan ett och tre å det andra mellan tre å fem :) men skoj blir det!!
Första gången hon ska på barnkalas om man räknar bort hennes kusinvitamin.
Presenter är klara och klädsen är vald :)))


Kort!!!












*******************************************
 
***************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0