lekland,blodblåsa och promenad!

Fanny har varit supergnällig hela förmiddagen,märks att hon inte är helt kry!!
Var på leklandet några timmar vart både tårar och skratt<3
Hon slog huvudet när hon åkte kana, klämde fingret så hon fick en blodblåsa,sen vart hon lite ledsen och kinkig när Linas farfar och faster dök upp för då hade Lina inte tid med henne en stund å det är ju inge kul att leka själv :)
Inte lätt att vara liten!
Hon åkte nu iväg till leklandet en stund till  med Lina och Niklas å hon sa innan att hon ville vara ensam med lina hahaha<3<3<3

Själv tog jag mig en promenad på 45 minuter SATANS vad kallt det var...men får skylla mig själv när jag går i supertunna byxor och inga långkalsonger!
Ja nu är det ju gjort så nu kan man med gott samvete slänga sig i soffan och påbörja kvällens mys.
Film å lite godis!
I morgon jobbar vi kväll båda två.
Under tiden ska Fanny va hos farmor och farfar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0