kalas lördag,bad å dålig :(

Dagen har rusat förbi med turbofart!!
Fanny sover nästan,trött å nöjd efter denna toppen dag .
Först maskerad kalas hos lina sen vidare på kalas hos nellie.
Massa bus och godsaker hela dagen lång!
Kan inte bli bättre :)

Vi avslutade kvällen hos  en nervig mormor/mamma med bad,mys i soffan å lite godis.
Hon tror väl att vi ska riva hennes kära hem när hon inte är hemma!!! :P

Själv känner jag mig yr,orolig i magen å konstig :(
Fryser gör jag oxå.......
Håll tummarna för att det inte är nån hemsk sjukdom på g???

Mitt efterlängatde bad var inte alls så härligt som jag fantiserat om bara för ja känner mig dålig :(


Här kommer lite bilder som alltid,orkar inte skriva mer.......ska slänga mig i soffan med ett varmt gosigt täcke för jag fryser så :(


leker i väntan på att fara på kalas!

Fanny på kalas 2

skönt å bada!

myser<3


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

OH JA! Det var sååå skönt å få sova!!



Jasså ni har också kalasat denna dag! Fanny som fyllde?

2011-02-12 @ 22:43:08
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0