allvaret!

Jaha då börjar allvaret............
Nu ska man vara uska för att få jobba som timmvikarie......va fan....... ska det vara mer krav på timmisarna än på ordinarie??!!
Helt sjukt tycker jag!!

Har ju två ämnen som fattas för att jag ska var uska så nu är det bara att ta tag i det här med att plugga.
Blir nog på distans??
Men har inte helt bestämt mig???
Ska kolla lite på lite olika alternativ.

Man har jobbat på samma ställe i flera år och så helt plötsligt duger man inte :(
Jävla regler dom kommer med,visst skitbra att ha utbildning men dom kan väl ha lite översende........man har ju i allafall gått treårs utbildning å så är det två ynka ämnen det hänger på.......

Ja ja bara att göra som dom säger!

Skulle ju tagit tag i det hela och försökt komma på vad jag verkligen vill göra här i livet,för det är då inte detta!
Funkar nu,men inte för alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0