VELANDE!!!!!




MAMMAS ÄLSKADE SOLSTRÅLE!!!<3

Gaaah nu är jag ännu mer kluven angående nyår!! :P
Dricka lite ska jag och skruttan får åka till morfar<3

Tre festligheter har jag att välja på???

Fick ett till i dag!

Hade ju nästan bestämt mig........ men det är ju en bit dit.... och eftersom älsklingen jobbar dag på nyår och sen jobbar han även på söndag så kanske det är lite enklare om man har nära hem!
Har ju morgondagen att fundilera på innan jag bestämmer mig helt :D
Har även massor av saker som ska hinnas med i morgon,bla att träffa pappsen och moa hos millis!
Sen bolaget,klädaffärerna,kolla på näsplutt och kika nå örhängen och nått nytt smink!
En snabbis till öb...och så var det nå mer men det har ja helt glömt bort...hmmm..???

Vi tog en liten promenad nu på kvällen(jag,mannen och busungen!!) Fanny var lika vild som alltid och det hela slutar med att hon klättrar Upp på en bänk ropar:mamma kolla! Och jag ser hur skitungen tar ett jättehopp rakt ner i en spya....

Fy fan vad vidirgt!!!
Kändes som magen var på väg upp!!!
Tur mathias var med för han fick ta reda på eländet :P

Hur skulle jag klara mig utan min älskling<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0