TANKAR

Jag förstår inte hur jag ska hinna med allt!!??
Det är för lite timmar på ett dygn :P
Måste sätta fart med skolan,bara två kurser kvar sen är jag uska :)))
Julen står bakom hörnet med alla sina måsten,vill ju skapa lite julstämning och glada barndoms minNen åt min skrutta<3


''SKA ORDNA NÅGRA(ELLER GANSKA MÅNGA) SAKER,EN AV DOM ÄR JU ATT SE TILL SÅ TOMTEFAR SMYGER FÖRBI NÅN KVÄLL SÅ FANNY FÅR EN SKYMT AV HAN!''

Sen är det en hel del annat som ska ordnas,en del roligare saker och en del hmmm mindre roliga saker...


Tiden rusar förbi med alla sina måsten men hela tiden finns du i mina tankar,sååå många frågetecken och så mycket smärta<3
saknar dig massor och ångrar så att jag lät livets tråkiga måsten 'komma före'när du ville ses!!
Man får inte glömma bort vad som är viktigt här i livet,tråkiga vardagssaker får inte ta över....
Man ska ta hand om varandra,visa kärlek och bry sig!!!
Jag vet att jag många gånger var dålig på det !!
Livet är skört och man vet aldrig vad som händer ......
Man måste stanna upp och tänka till!!!
Det är redan tre veckor sen du gick ifrån oss och jag hoppas du har det bäst var du nu än är<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0