slut....

Ett helt år har nu nått sitt slut!!
 I morgon är det nyårsafton :)

Jag hoppas nästa år har massa skoj att bjuda på,både när det gäller jobb,resor,lycka  och kärlek.
 Jag hoppas det blir ett år att minnas med glädje!!!
Ett år med massor av skratt och  helst inga tårar,i allafall inga tårar som bär på smärta!!

Året som gott har burit med sig två händelser som är inrispade i mitt hjärta för alltid, två händelser med så mycket känslor men så olika!!!
Den ena bär på djup smärta och den andra på ren glädje!!

En underbart fantastisk händelse är att mosters lilla gosse kom till världen,en super go kille som alltid (eller oftast i allafall) är glad....... sen är han ju underbart söt också den lilla gofisen!!!<3
En annan sak som kom med gossens födelse var ju att min syster......... som jag älskar så mycket........ vart en av dom bästa mammorna som finns<3









Den andra händelsen är bara sorg!
Den kommer finnas med mig för resten av livet!

En av mina bästa vänner valde att ta sitt liv,han orkade inte mer!! :(<3

KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG VÄNNEN MIN!!

Gör ont i hjärtat!!!

Tänker på dig varje dag !!!
Får aldrig några svar,vet ju en hel del men inte allt.....
Hoppas i allafall att smärtan är borta och att ett lugn spridit sig i dig<3
Att det mörka inte längre finns och att du nu känner kärlek,ljus och harmoni!
Jag hoppas att du vet att du är saknad och älskad.....
Utåt sprudlade du av glädje,men i bland kom den mörka sidan fram med alla dina demoner som slet i din själ.
Jag önskar att jag lyssnat bättre ,att jag kramat om dig och skyddat dig från allt det onda....
samtidigt vet jag att jag inte kunnat rädda dig!
jag hade kunnat mildra din sorg,ensamhet och smärta korta stunder men allt för många gånger kom livet emellan.
Jag fick fullt upp med mig själv,barn,hem,jobb,skola mm
Du ringde ofta men jag hade alltid så fullt upp...
jag önskar att jag tagit mig mer tid!!!<3
Jag hoppas att du vet det!!
Förlåt...<3

''ALLTID NÄR MAN TRÄFFADE DIG SÅ FICK MAN EN KRAM OCH LIKA NÄR MAN SKILDES ÅT''

Du hade så många vänner runt dig som tyckte så mycket om dig men ändå var du så ensam :(


 MISS YOU
<3CHRISTOFFER<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0