mystjejkväll<3

Ledig dag :)
Varit i borlänge med älskling och spenderat pengar!
Hittade på en tröja och ett par byxor till mig,välbehövligt kan jag lova.
Nu har jag fått mig tre nya tröjor på en vecka så nu klarar jag mig en stund. 
Finns bara en sak jag är i akut behov av NU och det är en eller minst tre nya snygga bh:ar!!
 

Direkt efter shoppingturen och  vi landat här hemma tog plugghästen i mig över och vips hade jag första uppgiften klar :)
Bara två kvar nu.....men det löser sig har ju två veckor på mig.
Kvällen har spenderats i soffan med min mystjej<3
Älskar verkligen den ungen,min (våran)alldeles egna underbara, busiga, söta,smarta energiska skitunge<3
Att få dela livet med denna lilla fantastiska tjej och hennes tankar å funderingar,att  få se henne upptäcka världen och utvecklas är det bästa som finns!!!<3


 Å medans vi haft supermys framför teven så roar sig älsklingen med julbord(med jobbet)
Vi vikarier som sliter år ut och år in vi får vara utan julbord vi....
Ja man är ju van,inte ofta man får uppskattning som timmis :P
Men en sak har jag och en annan polare kommit fram till och det är att våra nya ställen uppskattar oss mer!!
Och inte bara vi finns fler timmisar som delar våran upplevelse av att inte få uppskaktning på andra stället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0