lat i dag!




Helgen slut IGEN!
En riktig slapparhelg har det varit med min älskade busunge och hennes kusiner<3
Syrran och jag bytte barn i dag :P
Hon tog med Fanny och Cindy på djurmarknad medans jag och billy fick vara hemma och mysa<3

Enda minuset är att fanny börjar bli sjuk
INTE OK!!!!

Hon har haft feber och säger själv att hon inte alls mår bra :(
Just nu är hon med farmor och farfar på julmarknad,ville hålla henne hemma men eftersom dom frågade och hon själv ville så fick jag väl låta det gå för denna gång :)

Sitter å väntar på henne så vi kan gosa ner oss i sängen.
Igentligen skulle jag plugga i dag men har ingen motivation..........
Känns som lusten pyst ur mig helt!!!
Skulle ju även ha slängt i hop lite knäck och marsipangodis som jag gör varje år men nej...som sagt ingen lust till nånting!
Ska samla ihop mig nån dag för fannys skull och göra lite knäck i allafall.
Hon ska ju så klart oxå ha alla dom där magiska minnen från väntan på julen sen när hon växer upp :)
Hela den där mysiga bubblan med den där pirriga förväntan och glädje känslorna ska hon ju så klart ha.
Dom flesta minns väl den där magiska julen när man var liten??!!

Fick veta en sak i dag men ORKA!!!
Nej inge mer slöseri på fel saker,livet är för kort och ska fyllas med positiva saker,inte slösas på energi tjuvar och annat skit! :)

I alla fall har det gått jätte bra att ha Cindy här,vart lite lite sömn bara för hon kräktes i natt :(
Med den magsjukefobi som jag har vart jag livrädd att det var just magsjuka!!! 
Men hon hade hosta och har ju bara kräkts en gång....
I morse ville hon ha mat och har ätit flera gånger .
Vart ju bara rädd att det skulle hända i gen när hon sov så jag låg med ena ögat stängt och hörseln på spän hela natten.

Nehe ta tvättstugan en sista vända innan det blir sängen!



Fannys fina lysande paket :)


Tredje advent!
Fan vad tiden ska rusa på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0