juletiden går mot sitt slut...skönt!!! :)



*HAFT EN HELT UNDERBAR JUL MED HELA STORA FAMILJEN, MÅNGA ÄR VI!!*

Vart ju inte alla på samma gång utan det vart i omgångar :P
Maten har varit god men inte varit så värst sugen på julmat!!!
Ätit mycke mindra än vad jag brukar när det vankas jul :P
men pappas köttbullar var helt klart bäst!!
Och min janssons var inte så dålig den heller :))
Mammas omelett och syrrans potatisgratäng var mums!

Fanny har fått sååå mycket julklappar så tack alla snälla<3

Enda minuset är ju att min skitunge som är en aningens energisk blir lite sotis....
Minstingarna Cindy å BILLY får ju lite mer uppmärksamhet(som det brukar med minstingarna så inget konstigt med det!:)) men skruttan känner sig lite undanskuffad.
Hon blir ännu 'drygare' och tvär!
Hon vill ju oxå mysa med alla men eftersom hon blir ledsen/sur så blir hon vrång,så säger nån att dom vill ha en kram eller att hon ska komma blir hon surig och vägrar<3
Hon ser ju att småttingarna blir fotade och ställer sig då i vägen och stör......... men det är ju bara för att hon också vill ha uppmärksamhet :)<3
Hon vill oxå bli fottad och känna att nån bryr sig i henne.
Hon är ju lite speciell min skitunge<3
Överenergisk och en riktiig bråkstake men oftast är det ju för att hon blir missförstådd,även av mig alldeles för ofta :(
Gör ont i mamma hjärtat när det blir så fel ibland,hon vill så mycket men det blir liksom kortslutning i henne och hon blir skitdryg :(<3
ÄLSKAR HENNE ÖVER ALLT MIN BUSUNGE!!<3




MIN FINASTE TJEJ OCH MINA FINASTE SYSKON BARN!!!<3



Har ju även fått bästa julklapparna av min underbaraste älskling!!!<3
En ny mobil och en bärbar dator :))))

Nu är det slut på vila och allvaret börjar igen!!
Jobb och skola.....trök!

MER BILDER KOMMER SEN!!!
HAR MASSOR :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0