fredagströk!

planerna var ju sängmys och film men istället sitter jag här och är så jävla rastlös :P
En liten fest hade ju inte varit helt fel....
Men inga pengar så det får vänta!!
Bara jag vaken här hemma medans  dom andra snarkar ikapp!
Ska snart hoppa på min älskling så han vaknar,har ju tråkigt och det får han lida för hahaha :P.





Jag vet att tomten finns..vet ni varför??!!
Jo för han va förbi och kikade in i fannys fönster nu på kvällen.




Här kommer en bild på vårt nya lilla barbord med stolar :))
Nu ska bara barskåpet fixas!



Känner att jag verligen trivs på nya jobbet :)
Måste jag välja på det nya och det gamla så väljer jag nog nya :)))



__________________

Känner mig en aningens besviken........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0