Fan!!! klaogoinlägg på hög nivå!

Mår inte bra!!
Är på jävulskt humör!!!
Känns som jag går sönder.........
Stressad till max med skolan.....
Man ska plugga 100% samtidigt som man jobbar och sköter allt annat....
Så många jobbiga uppgifter som ska in nu under jul,som om man inte hade annat att görra??!!
Lärarna själva tar ledigt så nån dag kunde väl även eleverna fått ledigt!
Yrseln tar kol på mig,det snurrar hela tiden och huvudet värker.
Har väl nå allvarligt fel men törs inte gå till läkaren.
vet att jag hela tiden får blodbris men vill inte veta varför......
Gör mitt bästa med allt men känns som jag inte räcker till :(
Fanny är trotsigare än vanligt och man får bara tjata,hon lyssnar ingenting och är vi på affären försvinner hon hela tiden :(
Orkar Fan inte mer!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0