dödens trött!!

Är helt slut!!!
orkar knappt stå upp....
Jobb och storstädning här hemma tog all energi ur mig!!!
I morgon ska jag ha sovmorgon så är det bara :D
Sen består morgondagen av hårfärgning och helkroppsrenovering :P
Vinterpälsen ska bort och ansiktet ska få sig en omgång av diverse skönhetsprodukter!!!!
Storhandlingen måste jag också ta i tu med och så ska vi ju träffa systeryster med familj så dom små får byta klappar.
Måste ju slå in sista klapparna också!!!
Har jag glömt nått???
ja är nog massor :p

Fan dom där fem sista skoluppgifterna ligger som ett stort berg framför mig,vet inte om jag kommer fixa dom??
fattar ju inte uppgifterna!!
Jäkla krångel :(

Bilder!!




trött tjej efter dagis<3

Fina gubben vi fixade här om dagen-cindy är namnet :)(fanny döpte han efter kusinen sin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0