bra men skit dag!!

Denna dag kunde varit bättre!!
Den började bra men sen vart den sämre.........
Lena kom hit på en kaffe date medans fanny och mathias drog till donken :)
Sen vart det bio,super bra film!!!

Arthur och julklappsjakten :)

Efter bion vart det ett hett bad hemma hos mammsen,fannys ögon lyste av lycka när vi babade tillsammans<3
Typ ett-två år sen vi badade tillsammans.
(inge badkar hemma men det fattar ni nog :P)

Sen urartade dagen pga några saker :S
Känner mig maktlös!

Nu sover då våran älskade Skrutta  och själv ska jag slänga mig i soffan med en påse lakrisnappar och se film.
Sista slappardagen sen är det plugg,plugg och mera plugg som står först på listan,trökigt men kommer inte undan det :(

Längtar tills julen är över men först vill jag se fannys glittrande ögon när hon öppnar sina julklappar<3

LÄNGTAR ÄVEN EFTER MIN ISA OCH MOA SOM JAG FÅR TRÄFFA PÅ JULDAGEN<3
Mina underbara fina systrar!!!

Får ju även träffa pappsen och förhoppningsvis mosters skrutta Cindy-lou<3

Önskar att vissa saker kunde varit annorlunda!!!
Men ************** bryr sig inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0