bättre!!

Denna dag är bättre än gårdagen,känner mig piggare och gladare :P
Huvudvärk har jag sen flera dar tillbaks så den hade också kunnat tagit sig vidare och plågat nån annan stackare....
Har jobbat på stan i dag  och känner hur jag trivs mer och mer där!! :)


Fan vad stressad jag är med allt!!!
Vårat skitiga hem måste genomgå en ordentlig storstädning innan julafton.
Två krångliga skoluppgifter ska göras och lämnas in.......
Sista julklapparna ska fixas.
Julmat ska handlas och tilllagas.
Jobb ska jobbas :P
Sen ska en träff med systeryster klämmas in så Lina får sina julklappar :)
Och denna kväll ska ägnas åt att tillverka julgodis av mig och fanny :)))

Bara jag orkar gå och handla.......... trött och ordentligt fetmätt!!!

Sen ska jag hinna sova lite också!!!

Längtar mig sjuk efter januari månad så jag slipper plugga mer!!!
Har ju varit skoj men tiden räcker liksom inte till när man ska hinna jobba också,pluggar ju 100%!!!
 
Bilder på våran vintriga falu stad !!!
(togs i morse när jag jobbade :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0