lite av ditt och lite av datt




I dag provar man på rollen som tvåbarns mor :P
Har söt Billy här<3
Fanny är så stolt över lillkusinen och vill hjälpa till hela tiden.

Tidigare i dag har hon varit hos faster och lekt med sina andra buskusiner<3
Hoppas hon är trött efter en skojig dag och somnar snällt nu! :P




STOLT SOM FÅR BADA MED LILLKUSINEN<3



Kan ju säga att man inte är på topp,har ju denna krångelmage som denna gång krånglat flera dar.
Normalt brukar de vara ett halvt dygn men inte nu........
Har säkert vätske brist och blodbrist!
Får inte behälla nått och känner mig helt yr :(


______________________



Längtar till nästa helg för då ska jag och älskling på lyxkryssning,bara vi två<3
Mys!
Men kan ju erkänna att jag även är lite skraj :O

Måste bara plugga en hel del måndag till onsdag eftersom det går bort två dagar kommande vecka.
Har en hel del kvar att lära i boken så man fixar provet!
Är då godkänd på alla inlämningsuppgifter och nu är det bara en kvar :)


MEN JUST JA Får ju inte glömma att min lilla sessa nu har hål i örona :D
Hon var så duktig när hon tog första,japp vart bara ett första gången!
Hon vägrade andra öra och jag tvingar inte henne till nått hon inte vill.

Men dröjde bara en dag så satt det även en söt lilten blomma i andra snibben .
Det var hennes egen ide från början och jag har försökt förklara att det gör ont!

Men hon är bestämd så hon fick som hon ville<3




______________________


Känner mig grymt sviken av en speciell person.........
Men tack vare en annan så känns det lite lättare.........

_______________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0