SÅ ÄR DET....

I dag tog jag mod till mig och det där jobbiga samtalet vart av!
Nu ska man bara vänta..........

Haft en sån där dag då allt känns skit!!
Man undrar varför man ska göra vissa saker då det tydligen bara leder till ett stopp??!!
Hur kan dom göra på detta vis??fattar inte??

Känns som att det går neråt mer och mer å jag fattar inte hur jag ska ta oss upp igen??!!
Vad ska jag ta mig till??????

Vissa får allt serverat andra får kämpa som fan och ändå så får man långt ifrån de bästa,man får nöja sig med smulor :(
Gör ont i mig när jag vill ge Min älskade skatt det bästa men det inte alltid går<3


Men finns dom som har det värre......
Min skatt får uppleva kärlek och trygghet,mat på bordet och får sova i en skön varm säng<3
''
''TILLSAMMANS ÄR VI STARKA OCH FIXAR DET MESTA, SÅ DET SÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0