men varför????

Varför fortsätter jag ta åt mig???
Varför bryr jag mig fortfarande???
Jävla energi tjuvar!!!



Finns så många härliga personer som jag mår bra av ..........ändå så låter jag dom dåliga ta min energi och få mig att känna mig värdelös om och om igen!!!!

Jag behöver inte er!!!
Varför kan jag inte banka in det i min dumma skalle??!!

Jag vet hur det alltid varit och alltid kommer vara.........
Man duger om det kan gynna er.........

Ska det alltid vara så här,alla utnyttjande egon dras till mig och man ska ställa upp på allt och alla.
Man ska bara ge och ge men man får fan aldrig nått tillbaka........


*Om jag bara kunde trolla bort vissa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0