hmmm!

Va fan!!!
Fick nyss besked att ja måste läsa 100 poäng innan jag får bidraget å då är det ändå inte helt säkert GRRRrrr!!

Bara för att jag hoppade av två kurser för 8 år sen...........lånet betalde jag tillbaks!


Men VARFÖR ska nått gå bra eller enkelt för lilla mig?????
Aldrig hänt å lär väl aldrig hända.....å nej ja är inte bitter :P

Måset ju ha bidraget!!

Ja dom där 100 poängen är jag ju förhoppningsvis klar med nästa vecka.
Sitter för stunden med ett jäkla svårt arbete,läser och läser,skriver och skriver  men de går bara inte.
Tur man har Lena så man kan bolla lite med varandra :)


Lyxkryssning med min kärlek på torsdag<3
Synd bara så har mikroorganismer i form av bakterier eller virus tagit över min kropp,HALSONT så det bara skriker om det :(
Även skallen gör ont...

Gör mig frisk eller åtminstonde inte värre!!!

Busungen ska vara hos farmor och farfar :)


Det där jobbiga samtalet har fortfarande inte gett nå besked.........orka vänta.........



Båten!!
Svit ska vi ha!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0