Fredag myskväll :)





Jaha hur går det med pluggandet då??
Har då fått godkänt på allt jag lämnat in hitills :)
Måste läsa lite mer bara så det verkligen sitter..........är ju prov i slutet av kursen :O

Funderar mycket på framtiden,hur det kommer bli osv???
Är en del på gång..
Peppar mig själv att jag fixar detta!!
Måste ju.
Är inte bara en sak....


Här hemma är det lungt för stunden,fanny har Lina här på översovning<3
 Dom kikar film och mumsar chips.
Var lite stökigare och lite mera bus för en stund sen men dom små måste varav ner så dom kan somna snällt sen haha :P


Få se om det blir utgång på onsdag eller till helgen??
Beror ju på hur jag sköter mitt skolarbete som jag lär bli klar med.
Är jag duktig kanske jag belönar mig med en öl eller två........eller många fler än så ;D


I morgon blir det då kräftkalas med systeryster å familj<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0