lite blandat :)

Så där då var hotelet bokat tills vi far :)
Ska till storstaden tisdag till onsdag nästa vecka,fanny ska sova hos mormor så det blir att koppla av ,äta gott och bara vara..å kanske en del shopping :P
Men med min och mannens vanliga tur står väl regnet som spön i backen och stormar för fullt :P
Skit samma ska bli mysigt att komma iväg lite även om det bara är en kortis.
Hotelet vi ska bo på är en båt med mysiga små hytter :)

Hoppas ju på solsken och att man hittar nå nice ställe man kan sitta på kvällen.
Dricka lite drinkar och bara må bra :))))

Nu har våren kommit och detta är bästa tiden på hela året.
Man blir både  glad och pigg .
Älskar verkligen denna tid!!

Jag och fanny cyckla fram och tillbaks mellan boysen och stan i dag,hon är så duktig<3
Trampar på som en liten vilding.
Massa små tjejer är det på mormors gård som hon leker med.
Skoj! :)

_______________

Fortfarande tar jag åt mig,försöker skita i dig men går ju inte :(
Orkar inte bli ledsen mer.......
Tror hela tiden på nått bättre men du får mig hela tiden att falla! :(

________________


Måste ta tag i detta med studier nu,måste ta och bestämma mig hur jag ska göra???
Vilka ämnen och om jag ska läsa??

Dåligt med jobb :(
Trök!
Har lite funderingar på att skriva mig på stan oxå....


''Lite bilder från senaste dagarna''


Sötaste lilla tandlöse<3

Borlänge marknad!

Mossan på marres :P

Mossan å millis :)

Fanny å jag va ute på påskris jakt :)

Skruttans första påskkycklingar :D


På fredag blir det i väg och grilla sen hoppas jag på lite jobb på lördag  :)
Skulle även försökt ordant så fanny får träffa sina kusiner nån dag.
Hon längtar sååå efter dom<3


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

vad ska ni göra där? :)

2011-04-20 @ 20:26:45
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Stunning Picture !!!!

2011-04-20 @ 20:47:53
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0